Ανακοίνωση σχετικά με δημοσίευμα του τηλεοπτικού σταθμού Alpha που αφορούσε τις επιχειρηματικές του δραστηριότητες εξέδωσε ο Λ. Λαυρεντιάδης....
Συγκεκριμένα, ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής: "Στο κεντρικό δελτίο του ALPHA στις 30-3-2012 μεταδόθηκε ρεπορτάζ της Γιάννας Παπαδάκου που αφορούσε τις επιχειρηματικές μου δραστηριότητες. Το ρεπορτάζ αυτό έγινε με κατάφωρη παράβαση του νόμου και της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, αφού ουδέποτε ρωτήθηκα για τα στοιχεία που περιείχε. Έτσι, το εν λόγω ρεπορτάζ όχι μόνο δεν εμπεριείχε διασταυρωμένη πληροφόρηση, αλλά κατά παράβαση κάθε έννοιας νομιμότητας αποδόθηκε σε «διαρροές» από μέλη της Αρχής Καταπολέμησης Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες.
Το ρεπορτάζ είναι ψευδέστατο και συκοφαντικό καθώς:
-Τα ποσά που αναφέρθηκαν δημιουργούν ψευδείς και παραπλανητικές εντυπώσεις, αφού υπάρχουν δημόσια έγγραφα που πιστοποιούν την αυτοτελή φορολόγησή τους και την επανεπένδυσή τους στην Ελλάδα, με παράλληλη εξασφάλιση χιλιάδων θέσεων εργασίας.
-Η δικαστική εκκρεμότητα σε ότι με αφορά ουδεμία σχέση έχει με τα υπέρογκα ποσά που αναφέρθηκαν. Υπενθυμίζω ότι η δικαστική εκκρεμότητα καταρχήνήταν στη φάση αρχειοθέτησης σύμφωνα με το νόμο μετά όχι από επιστροφή, αλλά από καταβολή εξ ιδίων 51 εκατομμυρίων ευρώ. Όταν δε ετέθη θέμα καταβολήςεπιπλέον χρηματικού ποσού, που αποτελεί και το μοναδικό αντικείμενο νομικής έρευνας, με γραπτή μου δέσμευση δέχτηκα να καταβάλω εξ ιδίων και το ποσό αυτό εμφανίζοντας και την καθόλα νόμιμη πηγή προέλευσής του. Η δέσμευση αυτή έχει γίνει γνώστήστις αρχές και δεν τίθεται θέμα παρανόμων χρημάτων.Στόχος μου ήταν να προασπίσω την προσωπική και οικογενειακή μου τιμή, τη φήμη των εταιρειών που συμμετείχα και κυρίως να προστατεύσω τις χιλιάδεςθέσεις των εργαζομένων.
Κατά συνέπεια, το ρεπορτάζ του ALPHA είναι ψευδέστατο, καθώς δεν θέλω να πιστέψω ότι όργανα δημοσίων αρχών έχουν παραβιάσει το νόμο. Πρόκειταιγια κατευθυνόμενο ρεπορτάζ που διαστρεβλώνει την πραγματικότητα επιχειρώντας να προκαταλάβει και να εκβιάσει αποφάνσεις δικαστικών οργάνων. Προδίδει δετην προσπάθεια εξόντωσής μου από συγκεκριμένα πολιτικά, τραπεζικά, επιχειρηματικά, εποπτικά και εκδοτικά συμφέροντα, που ενοχλεί η νομιμότητα, όπωςέχω καταγγείλει με συνέντευξή μου στην κυριακάτικη εφημερίδα «Το Πρώτο Θέμα» και επιβεβαιώνει στο ακέραιο τις καταγγελίες μου.
Με ρώτησαν να πω ονόματα και απάντησα πως θα τα πω όπου πρέπει, όταν πρέπει και στον χρόνο που εγώ θα το κρίνω. Μάλλον δεν θα προλάβω. Άρχισαν να φανερώνονται μόνοι τους.
Σε κάθε περίπτωση, έναντι όλων, επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου."

http://www.athinapoli.gr/2012/04/blog-post.html